Sunday, December 19, 2004


عكس از راديوفردا

حاجيه اسماعيل وند در سه روز آينده سنگسار خواهد شد.

جمهوري اسلامي ايران در طول عمر ننگين خود ركوددار بسياري از اعمال غير انساني است. . كه در مورد زنان بعد فجيع تري به خود ميگيرد. تجاوز به دحتران قبل از اعدام-اعدام زنان حامله- شكنجه در خانه هاي مسكوني و ...سنگسار..به جرم رابطه نامشروع.

در جمهوري اسلامي انسان ها بايد زجر كش شوند. اين كه زندگي هر روز انسان ها شكنجه است كافي نيست. فقر- اعتياد- افسردگي - نااميدي به آينده بس نيست. بايد جوان را گرفت - زجر كش كرد- زير تلي از سنگ كم كم جانش را گرفت - بايد شكنجه هاي فجيع نر اختراع كرد- براي اينكه جوان پرشور است و خطرناك- بايد انسان ها را به هر ترتيب ترساند و منفعل كرد و با خيال راحت بر دلارهاي نفتي صاحب شد.

قاتل حاجيه و ليلا وعاطفه و ژيلا و زهرا كاظمي تنها ملايان خون آشام نيستند. بلكه حكومت هايي كه به اين دژخيمان ياري ميرسانند و با آنها دست ميدهند و رژيمي را كه 51 بار به جرم نقض حقوق بشر در سازمان ملل محكوم شده قابل ؛ رفرم؛ ميدانند از اين ملاها بدتر هستند.

؛سيايت و منافع همه چيز را توجيه نمي كند. هيچ پرنسيبي در دنيا مذاكره با كساني كه زندگي انسان ها را بي ارزش ميدانند توجيه نمي كند. اروپا بايد از اين دوران سياه تاريخ خود شرم كند. به عنوان ايرانيان بايد به اين سياست منفعت طلبانه اعتراض كنيم. . هر بار اروپاييان با ايران بر سر ميز مذاكره نشسته اند وضع حقوق بشر در ايران خراب تر شده است- اعدام ها فزوني گرفته اند - پناهندگان به ايران مسترد شده اند و مخالفان ايران به خصوص مجاهدين محدودتر شده اند. اگر اين سياست ها براي بر پا نگاه داشتن جكومت ملايان نيست پس چيست؟

جالب است كه اين افعي كه آقايان در آستين مي پرورانند از همين مذاكرات و آوانس ها جان ميگيرد و نه تنها به فرامين اربابان خود وقعي نمي نهد بلكه هر چه بيشتر در سياست هاي ضد انساني خود جري تر ميشود. ملايان ديوانه حالا دنبال بمب اتم هستند. دولتي كه نماينده مجلسشان به راحتي از تريبون مجلس براي زنان خياباني حكم اعدام صادر ميكند معلوم است كه با بمب اتم چه خواهد كرد. اما اروپا چنان سرمست قراردهاي سود آور در ايران است كه فعلا اين را خطري نمي داندو شايد هم برايش آسان تر است كه پس از سركيسه كردن مردم ايران با يك حمله نظامي كاررا يكسره كند.

در يان ميان زندگي انسانهايي مثل ليلا و حاجيه و عاطفه و وبلاگ نويسان دستگير شده و زندانيان سياسي و ...است كه از بين ميرود. اين حكومت قابل رفرم و بهتر شدن نيست. . راه آسان وجود ندارد . بايد اين دندان پوسيده را كند و دور انداخت. بايد يك حكومت مردمي كه در آن دين از سياست جدا باشد و حقوق همه انسانها در آن مراعات شده باشد سر كار بيايد. تا آن روز بايد هر چه ميتوانيم افشاگري كنيم و جان آنها را كه مي توانيم نجات بدهيم.. براي نحات حاجيه بايد كاري كنيم.

خسن آقاي عزيز در وبلاگش آدرس كمپين عفو بين الملل براي نجات ليلا را داده است. شما هم برويد و امضا كنيد. سرعت اعدام ها و سنگسار ها را آنقدر زياد كرده اند كه آدم سرگيجه ميگيرد اما تا نيفتاده ايم بايد هر كاري از دستمان بر مي آيد انجام دهيم.
حتي اگر شده يك تلفن به عفو بين الملل ...

*************

مرگ بي خانمان ها و كارتن خواب ها
دولت بي لياقت و آدمخوار جمهوري اسلامي 25 سال است كه سر كار است و در اين ميان به جز بيشتر كردن قطر شكم و گردن سران خود كاري نكرده است.
در عرض يك ماه هشتاد نفر فقط در تهران از سرما جان خود را از دست داده اند. مقامات ايراني آنقدر بي شرم هستند كه تازه منت هم بر سر مردم ميگذارند و ميگويند همه جاي دنيا مشكل بي خانمان ها وجود دارد. . همه جاي دنيا ملاها سر كار نيستند. زنان به جرم بدحجابي دستگير و زنداني نمي شوند. جوانان به جرم وبلاگك نويسي تحت شكنجه قرار نميگيرند. همه جاي دنيا انسانها لااقل در حريم زندگي خصوص خود آزاد هستند.

اين انسانها خوابيدن در خيابان ها و مردن در سرما را انتخاب نكرده اند. شرايط اسف يبار زندگي در ايران آنها را به اين روز انداخته است. مگرفروختن كليه و چشم و بدن براي امرار معاش به صورت يك امر عادي در نيامده است؟
دولت جمهوري اسلامي در همه سياست هايش شكست خورده است. 25 سال حكومت آخوندي جز مرگ براي ايرانيان چيزي به ارمغان نياورده است.

آنچه در اين ميان اميد را در قلب انسان زنده ميكند انسانيت جوان هايي است كه براي همدردي با بي خانمان ها شب هاي متوالي را در خيابان ها به سر ميكنند و از اين طريق توجه جهانيان را به اين انسانهاي بي پناه جلب ميكنند. اگر ايران خميني و رفسنجاني و خاتمي و خامنه اي و لاجوردي دارد در عوض انسان هاي پاكي هم دارد كه بي هيچ چشمداشتي براي آزادي و بهروزي ديگران تلاش ميكنند. مبارزاني كه جان خود را دردر راه آزادي فدا ميكنند. مبارزاني كه زندگي عادي را رها ميكنند و عمر خود را وقف آزادسازي كشورشان ميكنند و جواناني كه در همين حكومت ضد انساني بزرگ شده اند اما به عوض گردن نهادن به فرامين ضد بشرس آخوندها انسانيت را انتخاب ميكنند. بر دست تك تك شما بوسه ميزنم...

جوانان ايراني بدون هيچ چشمداشتي به كمك اين انسانها آمده اند. علي عزيز در صفحه اش به همه اخبار مربوط به كارتن خواب ها لينك داده است و بي وقفه براي كمك به آنها تلاش ميكند. با خبر رساني و كمك هاي خود به ياري اين انسانها بشتبابيم.

يك راه سريع براي كمك رساني به كارتن خواب ها جاي دادن آنها در استاديوم هاي ورزشي و مساجد است. . تهران هر كمبودي داشته باشد مسجد كم ندارد. . اما از ملا هاي حاكم بر ايران چه توقعي مي شود داشت؟‌ . ....

**********

سخنراني مريم رجوي در كميسيون پارلمان اروپا

هفته پيش درست دو روز بعد از امضاي معاهده ننگين بين چهار كشور اروپايي و ايران مريم رجوي در استراسبورگ در يك كميسيون پارلمان اروپا به عنوان مهميان حاضر شدو سخنراني كرد. يكي از شرايط دولت ايران براي منجمد كردن فعاليت هاي اتمي اين است كه اروپا نام مجاهدين خلق را همچنان در ليست تروريستي نگاه دارد. انگار نه انگار كه اين دولت ايران است كه در جاي جاي دنيا به جرم تروريسم محاكمه شده و براي سرانش حكم جلب بين المللي صادر شده است. وقتي گردن زدن ها در عراق را مي بينم درست به ياد روش كشته شدن شاپور بختيار و بريدون فرخ زاد مي افتم كه با چاقو گلويشان را بريده بودند. اينها را اگر من ميدانم حتما مقامات اروپايي همميدانند اما دلارهاي نفتي را به زندكگي انسانهاي ميدل ايتي ارجح ميشمارند.

به همين دليل سخنراني مريم رجوي در پارلمان اروپا در اين موقعيت اهميت زيادي دارد. اكنون در نقطه اي از تاريخ هستيم كه نه تنها مردم ايران بلكه مردم همه دنيا بر سر يك دوراهي قرار دارند. احازه دادن به بقاي ننگين ملاها يا دست برداشتن از حمايت از آنها؟
آيا ملاها قابل تغيير هستند؟‌دادن امتياز به آنها آيا باعث خواهد شد كه وشع زندگي مردم ايران و مردم دنيا بهتر شود يا فقز بدبختي بيشتري براي بشريت به ارمغان خواهد آورد؟

علاوه بر اينها مريم رجوي به يك نكته مهم ديگر اشاره ميكند. اين كه دنيا سناريويي درست كرده كه طبق آن يا بايد با ملاها سازش كند و بهشان پر و بال بدهد يا اينكه به ايران حمله نظامي كند. در صورتي كه ايرانيان خود ميتوانند و قادر هستند كه سرنوشت خودشان را در دست بگيرند و يك حكومت مردمي در ايران بر سر كار بياورند . در اين ميان به كمك غرب يا حمله نظامي كه باعث بدبختي بيشتر ايران خواهد شد احتياجي نيست. فقط بايد غرب دست از حمايت از اين ملاها بردارد آنوقت خواهيم ديد مردم ايران چه خواهند كرد

سخنان مريم رجوي :
من در شرايطي به اينجا آمده ام كه استبداد مذهبي حاكم بر ايران, ازيكسو در داخل كشور مرزهاي جديدي را در نقض حقوق بشر در نورديده و ازسوي ديگر با مداخلات فزاينده در عراق و تلاش براي توليد سلاح اتمي. به بزرگترين چالش جامعه بين المللي تبديل شده است. ملاهاي تهران و كساني كه در وضع موجود منفعت دارند, اين را الغا ميكنند كه هر تغيير جدي, مستلزم جنگ خارجي است و گزينه اي جز سازش وجود ندارد. اما من امروز آمده ام بگويم يك راه حل سوم وجود دارد: تغيير توسط مردم و مقاومت ايران.اگر موانع خارجي برداشته شود, مردم و مقاومت ايران توانايي و آمادگي اين تغيير را دارند و اين تنها راه جلوگيري از جنگ خارجي است. امتياز دادن به ملايان آلترناتيو جنگ خارجي نيست و آنها را از اهداف شومشان منصرف نخواهد كرد.


ما مجبور به انتخاب بين مماشات يا جنگ نيستيم. معادله «يا جنگ و دخالت نظامي يا مماشات» يك فريب سياسي است. راه حل سوم در دسترس است. مردم و مقاومت سازمان يافته آنها, ظرفيت و توانايي تغيير را دارندمقاومت سازمانيافته با 120هزار شهيد و بيش از نيم ميليون زنداني سياسي طي 25سال گذشته, عمق و شدت و پايداري واكنش جامعه دربرابر اين رژيم را نشان ميدهد. اين مقاومت با ارائة يك آلترناتيو كثرت گرا, با شبكه گسترده اجتماعي و با ارتش آزاديبخش ملي, توان و پتانسيل تغيير را دارد. اين مقاومت در سخت ترين شرايط داخلي و منطقه اي, جنبش مردم براي دمكراسي را رهبري كرده است. خانم رجوي تاكيد كرد مهمترين مانع و راه بند تغيير در ايران, سياستهاي غربي است. غرب قيمت سازش با ملايان را از جيب مردم ومقاومت ايران ميدهد ومهمترين, نامشروع ترين و زيانبارترين كار غرب قبول درخواست ملايان براي زدن برچسب تروريستي به مقاومت ايران بوده است. برچسب تروريستي به مقاومت ايران ناديده گرفتن اراده يك ملت براي تغيير درايران است. اين برچسب ناديده گرفتن همان راه حل سوم است. اين برچسب, انكارحق يك ملت براي مقاومت دربرابرفاشيسم مذهبي است. اين برچسب فتواي سركوب يك ملت به دست رژيمي است كه 51قطعنامه ملل متحد آن را به خاطرنقض حقوق بشرمحكوم كرده است.

خانم رجوي گفت:ما از غرب نه پول ميخواهيم و نه سلاح, ما ميخواهيم بين مردم و مقاومت از يكسو, و رژيم حاكم ازسوي ديگر, بيطرف باشند. حق مقاومت را نفي نكنند و به ملايان امداد نرسانند. حذف برچسب نا عادلانه تروريستي خواست مشروع مردم ايران است و من از خلال تجربه ام با مردم فرانسه مطمئن هستم كه اكثريت قاطع مردم اروپا از اين خواست حمايت مي كنند. رژيم آخوندي مانع تحقق صلح وآرامش در منطقه و به ويژه درعراق است. تغيير اين رژيم و استقرار آزادي و حاكميت مردم در ايران, كليد صلح و ثبات و همزيستي در منطقه خاورميانه و پايان خشونت و نفرت در زادگاه موسي, مسيح و محمد است






No comments:

Post a Comment


عكس از راديوفردا

حاجيه اسماعيل وند در سه روز آينده سنگسار خواهد شد.

جمهوري اسلامي ايران در طول عمر ننگين خود ركوددار بسياري از اعمال غير انساني است. . كه در مورد زنان بعد فجيع تري به خود ميگيرد. تجاوز به دحتران قبل از اعدام-اعدام زنان حامله- شكنجه در خانه هاي مسكوني و ...سنگسار..به جرم رابطه نامشروع.

در جمهوري اسلامي انسان ها بايد زجر كش شوند. اين كه زندگي هر روز انسان ها شكنجه است كافي نيست. فقر- اعتياد- افسردگي - نااميدي به آينده بس نيست. بايد جوان را گرفت - زجر كش كرد- زير تلي از سنگ كم كم جانش را گرفت - بايد شكنجه هاي فجيع نر اختراع كرد- براي اينكه جوان پرشور است و خطرناك- بايد انسان ها را به هر ترتيب ترساند و منفعل كرد و با خيال راحت بر دلارهاي نفتي صاحب شد.

قاتل حاجيه و ليلا وعاطفه و ژيلا و زهرا كاظمي تنها ملايان خون آشام نيستند. بلكه حكومت هايي كه به اين دژخيمان ياري ميرسانند و با آنها دست ميدهند و رژيمي را كه 51 بار به جرم نقض حقوق بشر در سازمان ملل محكوم شده قابل ؛ رفرم؛ ميدانند از اين ملاها بدتر هستند.

؛سيايت و منافع همه چيز را توجيه نمي كند. هيچ پرنسيبي در دنيا مذاكره با كساني كه زندگي انسان ها را بي ارزش ميدانند توجيه نمي كند. اروپا بايد از اين دوران سياه تاريخ خود شرم كند. به عنوان ايرانيان بايد به اين سياست منفعت طلبانه اعتراض كنيم. . هر بار اروپاييان با ايران بر سر ميز مذاكره نشسته اند وضع حقوق بشر در ايران خراب تر شده است- اعدام ها فزوني گرفته اند - پناهندگان به ايران مسترد شده اند و مخالفان ايران به خصوص مجاهدين محدودتر شده اند. اگر اين سياست ها براي بر پا نگاه داشتن جكومت ملايان نيست پس چيست؟

جالب است كه اين افعي كه آقايان در آستين مي پرورانند از همين مذاكرات و آوانس ها جان ميگيرد و نه تنها به فرامين اربابان خود وقعي نمي نهد بلكه هر چه بيشتر در سياست هاي ضد انساني خود جري تر ميشود. ملايان ديوانه حالا دنبال بمب اتم هستند. دولتي كه نماينده مجلسشان به راحتي از تريبون مجلس براي زنان خياباني حكم اعدام صادر ميكند معلوم است كه با بمب اتم چه خواهد كرد. اما اروپا چنان سرمست قراردهاي سود آور در ايران است كه فعلا اين را خطري نمي داندو شايد هم برايش آسان تر است كه پس از سركيسه كردن مردم ايران با يك حمله نظامي كاررا يكسره كند.

در يان ميان زندگي انسانهايي مثل ليلا و حاجيه و عاطفه و وبلاگ نويسان دستگير شده و زندانيان سياسي و ...است كه از بين ميرود. اين حكومت قابل رفرم و بهتر شدن نيست. . راه آسان وجود ندارد . بايد اين دندان پوسيده را كند و دور انداخت. بايد يك حكومت مردمي كه در آن دين از سياست جدا باشد و حقوق همه انسانها در آن مراعات شده باشد سر كار بيايد. تا آن روز بايد هر چه ميتوانيم افشاگري كنيم و جان آنها را كه مي توانيم نجات بدهيم.. براي نحات حاجيه بايد كاري كنيم.

خسن آقاي عزيز در وبلاگش آدرس كمپين عفو بين الملل براي نجات ليلا را داده است. شما هم برويد و امضا كنيد. سرعت اعدام ها و سنگسار ها را آنقدر زياد كرده اند كه آدم سرگيجه ميگيرد اما تا نيفتاده ايم بايد هر كاري از دستمان بر مي آيد انجام دهيم.
حتي اگر شده يك تلفن به عفو بين الملل ...

*************

مرگ بي خانمان ها و كارتن خواب ها
دولت بي لياقت و آدمخوار جمهوري اسلامي 25 سال است كه سر كار است و در اين ميان به جز بيشتر كردن قطر شكم و گردن سران خود كاري نكرده است.
در عرض يك ماه هشتاد نفر فقط در تهران از سرما جان خود را از دست داده اند. مقامات ايراني آنقدر بي شرم هستند كه تازه منت هم بر سر مردم ميگذارند و ميگويند همه جاي دنيا مشكل بي خانمان ها وجود دارد. . همه جاي دنيا ملاها سر كار نيستند. زنان به جرم بدحجابي دستگير و زنداني نمي شوند. جوانان به جرم وبلاگك نويسي تحت شكنجه قرار نميگيرند. همه جاي دنيا انسانها لااقل در حريم زندگي خصوص خود آزاد هستند.

اين انسانها خوابيدن در خيابان ها و مردن در سرما را انتخاب نكرده اند. شرايط اسف يبار زندگي در ايران آنها را به اين روز انداخته است. مگرفروختن كليه و چشم و بدن براي امرار معاش به صورت يك امر عادي در نيامده است؟
دولت جمهوري اسلامي در همه سياست هايش شكست خورده است. 25 سال حكومت آخوندي جز مرگ براي ايرانيان چيزي به ارمغان نياورده است.

آنچه در اين ميان اميد را در قلب انسان زنده ميكند انسانيت جوان هايي است كه براي همدردي با بي خانمان ها شب هاي متوالي را در خيابان ها به سر ميكنند و از اين طريق توجه جهانيان را به اين انسانهاي بي پناه جلب ميكنند. اگر ايران خميني و رفسنجاني و خاتمي و خامنه اي و لاجوردي دارد در عوض انسان هاي پاكي هم دارد كه بي هيچ چشمداشتي براي آزادي و بهروزي ديگران تلاش ميكنند. مبارزاني كه جان خود را دردر راه آزادي فدا ميكنند. مبارزاني كه زندگي عادي را رها ميكنند و عمر خود را وقف آزادسازي كشورشان ميكنند و جواناني كه در همين حكومت ضد انساني بزرگ شده اند اما به عوض گردن نهادن به فرامين ضد بشرس آخوندها انسانيت را انتخاب ميكنند. بر دست تك تك شما بوسه ميزنم...

جوانان ايراني بدون هيچ چشمداشتي به كمك اين انسانها آمده اند. علي عزيز در صفحه اش به همه اخبار مربوط به كارتن خواب ها لينك داده است و بي وقفه براي كمك به آنها تلاش ميكند. با خبر رساني و كمك هاي خود به ياري اين انسانها بشتبابيم.

يك راه سريع براي كمك رساني به كارتن خواب ها جاي دادن آنها در استاديوم هاي ورزشي و مساجد است. . تهران هر كمبودي داشته باشد مسجد كم ندارد. . اما از ملا هاي حاكم بر ايران چه توقعي مي شود داشت؟‌ . ....

**********

سخنراني مريم رجوي در كميسيون پارلمان اروپا

هفته پيش درست دو روز بعد از امضاي معاهده ننگين بين چهار كشور اروپايي و ايران مريم رجوي در استراسبورگ در يك كميسيون پارلمان اروپا به عنوان مهميان حاضر شدو سخنراني كرد. يكي از شرايط دولت ايران براي منجمد كردن فعاليت هاي اتمي اين است كه اروپا نام مجاهدين خلق را همچنان در ليست تروريستي نگاه دارد. انگار نه انگار كه اين دولت ايران است كه در جاي جاي دنيا به جرم تروريسم محاكمه شده و براي سرانش حكم جلب بين المللي صادر شده است. وقتي گردن زدن ها در عراق را مي بينم درست به ياد روش كشته شدن شاپور بختيار و بريدون فرخ زاد مي افتم كه با چاقو گلويشان را بريده بودند. اينها را اگر من ميدانم حتما مقامات اروپايي همميدانند اما دلارهاي نفتي را به زندكگي انسانهاي ميدل ايتي ارجح ميشمارند.

به همين دليل سخنراني مريم رجوي در پارلمان اروپا در اين موقعيت اهميت زيادي دارد. اكنون در نقطه اي از تاريخ هستيم كه نه تنها مردم ايران بلكه مردم همه دنيا بر سر يك دوراهي قرار دارند. احازه دادن به بقاي ننگين ملاها يا دست برداشتن از حمايت از آنها؟
آيا ملاها قابل تغيير هستند؟‌دادن امتياز به آنها آيا باعث خواهد شد كه وشع زندگي مردم ايران و مردم دنيا بهتر شود يا فقز بدبختي بيشتري براي بشريت به ارمغان خواهد آورد؟

علاوه بر اينها مريم رجوي به يك نكته مهم ديگر اشاره ميكند. اين كه دنيا سناريويي درست كرده كه طبق آن يا بايد با ملاها سازش كند و بهشان پر و بال بدهد يا اينكه به ايران حمله نظامي كند. در صورتي كه ايرانيان خود ميتوانند و قادر هستند كه سرنوشت خودشان را در دست بگيرند و يك حكومت مردمي در ايران بر سر كار بياورند . در اين ميان به كمك غرب يا حمله نظامي كه باعث بدبختي بيشتر ايران خواهد شد احتياجي نيست. فقط بايد غرب دست از حمايت از اين ملاها بردارد آنوقت خواهيم ديد مردم ايران چه خواهند كرد

سخنان مريم رجوي :
من در شرايطي به اينجا آمده ام كه استبداد مذهبي حاكم بر ايران, ازيكسو در داخل كشور مرزهاي جديدي را در نقض حقوق بشر در نورديده و ازسوي ديگر با مداخلات فزاينده در عراق و تلاش براي توليد سلاح اتمي. به بزرگترين چالش جامعه بين المللي تبديل شده است. ملاهاي تهران و كساني كه در وضع موجود منفعت دارند, اين را الغا ميكنند كه هر تغيير جدي, مستلزم جنگ خارجي است و گزينه اي جز سازش وجود ندارد. اما من امروز آمده ام بگويم يك راه حل سوم وجود دارد: تغيير توسط مردم و مقاومت ايران.اگر موانع خارجي برداشته شود, مردم و مقاومت ايران توانايي و آمادگي اين تغيير را دارند و اين تنها راه جلوگيري از جنگ خارجي است. امتياز دادن به ملايان آلترناتيو جنگ خارجي نيست و آنها را از اهداف شومشان منصرف نخواهد كرد.


ما مجبور به انتخاب بين مماشات يا جنگ نيستيم. معادله «يا جنگ و دخالت نظامي يا مماشات» يك فريب سياسي است. راه حل سوم در دسترس است. مردم و مقاومت سازمان يافته آنها, ظرفيت و توانايي تغيير را دارندمقاومت سازمانيافته با 120هزار شهيد و بيش از نيم ميليون زنداني سياسي طي 25سال گذشته, عمق و شدت و پايداري واكنش جامعه دربرابر اين رژيم را نشان ميدهد. اين مقاومت با ارائة يك آلترناتيو كثرت گرا, با شبكه گسترده اجتماعي و با ارتش آزاديبخش ملي, توان و پتانسيل تغيير را دارد. اين مقاومت در سخت ترين شرايط داخلي و منطقه اي, جنبش مردم براي دمكراسي را رهبري كرده است. خانم رجوي تاكيد كرد مهمترين مانع و راه بند تغيير در ايران, سياستهاي غربي است. غرب قيمت سازش با ملايان را از جيب مردم ومقاومت ايران ميدهد ومهمترين, نامشروع ترين و زيانبارترين كار غرب قبول درخواست ملايان براي زدن برچسب تروريستي به مقاومت ايران بوده است. برچسب تروريستي به مقاومت ايران ناديده گرفتن اراده يك ملت براي تغيير درايران است. اين برچسب ناديده گرفتن همان راه حل سوم است. اين برچسب, انكارحق يك ملت براي مقاومت دربرابرفاشيسم مذهبي است. اين برچسب فتواي سركوب يك ملت به دست رژيمي است كه 51قطعنامه ملل متحد آن را به خاطرنقض حقوق بشرمحكوم كرده است.

خانم رجوي گفت:ما از غرب نه پول ميخواهيم و نه سلاح, ما ميخواهيم بين مردم و مقاومت از يكسو, و رژيم حاكم ازسوي ديگر, بيطرف باشند. حق مقاومت را نفي نكنند و به ملايان امداد نرسانند. حذف برچسب نا عادلانه تروريستي خواست مشروع مردم ايران است و من از خلال تجربه ام با مردم فرانسه مطمئن هستم كه اكثريت قاطع مردم اروپا از اين خواست حمايت مي كنند. رژيم آخوندي مانع تحقق صلح وآرامش در منطقه و به ويژه درعراق است. تغيير اين رژيم و استقرار آزادي و حاكميت مردم در ايران, كليد صلح و ثبات و همزيستي در منطقه خاورميانه و پايان خشونت و نفرت در زادگاه موسي, مسيح و محمد است






0 comments:

Post a Comment