Tuesday, November 19, 2002

باور كردني نيست اما حقيقت دارد
عكس يادگاري رييس جمهور محترم در اسپانيا پس از اينكه چند روزي از عكس به شكل ضربدر در آمد امروز در يك اقدام بي سابقه توسط بلاگر از اين صفحه حذف شد.
بعد بگوييد امداد غيبي وجود ندارد!
××××××××××××××××××××××××××

يار دبستاني من
.........
دشت بي فرهنگي ما
هرزه تموم علفاش
خوب اگه خوب
بد اگه بد
مرده دلاي آدماش
دست من و تو بايد اين
پرده ها رو پاره كنه
كي ميتونه
جز من و تو
درد ما رو چاره كنه

.....يار دبستاني را از اينجا گوش كنيد



(عكس از بي بي سي)

اخبار تظاهرات دانشجويان و مصاحبه با دو دانشجو(از زاگرس)

صف آرايي دانشحويان و بسيجي ها در دانشگاه هاي تهران (از بي بي سي)


No comments:

Post a Comment

باور كردني نيست اما حقيقت دارد
عكس يادگاري رييس جمهور محترم در اسپانيا پس از اينكه چند روزي از عكس به شكل ضربدر در آمد امروز در يك اقدام بي سابقه توسط بلاگر از اين صفحه حذف شد.
بعد بگوييد امداد غيبي وجود ندارد!
××××××××××××××××××××××××××

يار دبستاني من
.........
دشت بي فرهنگي ما
هرزه تموم علفاش
خوب اگه خوب
بد اگه بد
مرده دلاي آدماش
دست من و تو بايد اين
پرده ها رو پاره كنه
كي ميتونه
جز من و تو
درد ما رو چاره كنه

.....يار دبستاني را از اينجا گوش كنيد



(عكس از بي بي سي)

اخبار تظاهرات دانشجويان و مصاحبه با دو دانشجو(از زاگرس)

صف آرايي دانشحويان و بسيجي ها در دانشگاه هاي تهران (از بي بي سي)


0 comments:

Post a Comment